SOFT NEWS – ”Viktimë” e COVID-19 edhe… buzëkuqi!

ROMË, 20 shtator /ATSH-ANSA/ – Nëse gjatë krizave financiare të së kaluarës blerja e një buzëkuqi ose parfumi ishte një formë e arritshme e vetëkënaqësisë, ndërkohë që sot përdorimi i maskave ka çuar në një tkurrje të mprehtë të shitjeve të artikujve kozmetikë, ndërkohë që janë rritur shitjet në sektorin e higjienës personale.

Nuk është rastësi që në fund të vitit 2020 do të ketë një rënie të xhiros globale prej 11,6% për artikujt kozmetikë, përfshirë buzëkuqin.

Sektori i bukurisë aktualisht është në pozicionin e pestë për sa i përket rënies së regjistruar të të mirave materiale.

Sipas sondazheve, një e treta e europianëve do t’i zvogëlojnë më tej shpenzimet e tyre përsa i takon blerjes së artikujve kozmetikë, ku buzëkuqi zë një vend të rëndësishëm.

Sipas të dhënave, shpenzimet e europianëve për artikujt e kozmetikës do të rikthehen në nivelin e vitit 2019 vetëm në vitin 2024./ a.jor.

Në bazë të nenit 4 të ligjit ”Për funksionimin e Agjencisë Telegrafike Shqiptare”, ndalohet kopjimi, riprodhimi dhe publikimi i informacionit pa cituar burimin e tij.