ITALI – Pas kufizimit, 66% e konsumatorëve kanë ndryshuar zakonet e blerjeve

ROMË, 25 tetor /ATSH-ANSA/ –  Mbi 66% e konsumatorëve deklarojnë se kanë ndryshuar zakone në lidhje me blerjen e ushqimit krahasuar me periudhën para bllokimit, në veçanti preferenca për supermarketin është ulur dhe zgjedhja e blerjeve në internet është rritur,  sipas një sondazhi të kryer nga “Cortilia”, një tregti elektronike që ofron blerje direkt në shtëpinë tuaj.

Sondazhi u krye me më shumë se 4 200 konsumatorë dhe u përqendrua në dy fusha kryesore tematike, zakonet e blerjes dhe konsumi i ushqimit në shtëpi dhe jashtë shtëpisë.

Sondazhi zbulon se nëse për më shumë se gjysmën e njerëzve frekuenca e blerjeve të ushqimeve ka mbetur e njëjtë (54%), kanalet e blerjes kanë ndryshuar në vend.

Konkretisht, rezultatet e studimit tregojnë se nëse 77% e përdoruesve para pandemisë zgjidhnin supermarketin për blerjet e tyre ushqimore “shpesh ose gjithmonë”, tani vetëm 49% kanë konfirmuar se blejnë në supermarket “shpesh ose gjithmonë”.

“Të dhënat në lidhje me shpenzimet në internet ndryshojnë, gjë që shumë e përjetuan për herë të parë gjatë fazës më kritike të urgjencës shëndetësore për shkak të pamundësisë së largimit nga shtëpia”, sipas një sondazhi.

Rreth 54% e personave të pyetur deklaruan se para bllokimit shpenzonin në internet “rrallë ose kurrë”, përqindja tani ka rënë në 13%.

Raportohet gjithashtu se 25% preferojnë “gjithmonë” në internet dhe 61% “shpesh”.

Zgjedhja e blerjeve në internet – shpjegojnë studiuesit – duket se ende ndikohet nga perceptimi i sigurisë tek 57,8% të njerëzve që besojnë se marrja e blerjeve në shtëpi është më e sigurt.

Në lëvizje, një pjesë e mirë e përdoruesve konfirmuan se ata hanë jashtë “më rrallë” sesa para bllokimit, veçanërisht në rastin e drekës (66,43%) dhe darkës (68,36%)./ /ec/

Në bazë të nenit 4 të ligjit ”Për funksionimin e Agjencisë Telegrafike Shqiptare”, ndalohet kopjimi, riprodhimi dhe publikimi i informacionit pa cituar burimin e tij.