MJEKËSI – Zbulohet ”pedali” molekular që aktivizon frenimin e llojeve të ndryshme të tumoreve

MICIGAN, 21 prill /ATSH-ANSA/ – Është identifikuar ”pedali” molekular që aktivizon frenimin e llojeve të ndryshme të tumoreve: është një pjesë e enzimës shtypëse PP2A, e cila u zbulua së pari në 3D falë një mikroskopi Nobel.

Njohja me strukturën e saj do të ndihmojë në hartimin e molekulave specifike për të bllokuar rritjen e tumoreve, por jo vetëm: pasi që PP2A është gjithashtu i përfshirë në sëmundjet kardiovaskulare dhe neurodegjeneruese, propozohen edhe terapi të reja kundër Alzheimerit dhe dështimit të zemrës, sipas studimit të publikuar në revistën ”Cell” nga një grup studimi ndërkombëtar i udhëhequr nga Universiteti i Miçiganit.

Enzima PP2A është një proteinë që vepron si një shtypës i tumorit: disa eksperimente të kryera në tubat e provës dhe në modelet e kafshëve kanë treguar që disa molekula mund ta aktivizojnë atë duke zvogëluar madhësinë e tumorit. Pa e ditur konformitetin e vendit në të cilin lidhin këto molekula, megjithatë, ishte veçanërisht e vështirë për t’i përsosur ato për t’i shndërruar ato në ilaçe të vërteta.

Studiuesit u përpoqën të mbushnin këtë boshllëk duke përdorur krom-mikroskopinë e elektroneve: teknikë e cila ka marrë çmimin Nobel për kimi në 2017, duke lejuar të vëzhgonte bashkëveprimin midis xhepit të enzimës PP2A dhe një molekule të përdorur si karrem.

“Kjo na lejoi të shohim për herë të parë saktësisht se si pjesët e ndryshme të proteinës bashkohen dhe stabilizohen nga molekula,” thotë Derek Taylor, një farmacist nga Universiteti Case Western Reserve.

“Tani ne mund ta përdorim atë informacion për të filluar zhvillimin e komponimeve që mund të kenë profilin, specifikimin dhe potencialin e dëshiruar për të arritur përdorimin klinik”, shtoi ai. /os/