Për një zemër të shëndetshme kontrolloni tryezën!

ROMË, 24 tetor /ATSH/ – Dëshironi një zemër të shëndetshme?

Atëherë, filloni duke kontrolluar atë që çoni mbi tryezë!

Faktorët kryesorë të rrezikut për sëmundjet e zemrës janë, në fakt, mbipesha dhe obeziteti, kolesteroli shumë i lartë dhe hipertensioni, rreziqet nga të cilat mund të mbroheni me një dietë të ekuilibruar, shkruan faqja e internetit melarossa.it.

Sipas Organizatës Botërore të Shëndetësisë (OBSH), respektimi i disa rregullave të thjeshta mund të zvogëlojë probabilitetin e sëmundjeve kardiovaskulare me 50%.

Të gjithë personat kanë rrezikun e tyre kardiovaskular.

Disa janë të modifikueshme si mënyra e jetesës sedentare, pirja e duhanit, etja dhe disa të tjera jo si pleqëria, seksi dhe njohja me sëmundjet kardiovaskulare.

A ndodhin më shumë problemet e zemrës te meshkujt? Të dhënat e kundërshtojnë këtë, pasi ataku në zemër te gratë, për fat të keq, nuk është aq i rrallë.

Ja disa nga faktorët e rrezikut.

Mbipesha dhe obeziteti

Obeziteti është një nga faktorët kryesorë të rrezikut për sëmundjet kardiovaskulare, prandaj mbajtja nën kontroll e peshës është një faktor i rëndësishëm parandalues.

Por, si të themi nëse pesha jonë është vërtet e tepërt?

Një tregues i lehtë dhe praktik për t’u matur nga të gjithë është perimetri i barkut. Vlerat më të mëdha se 94 cm te meshkujt dhe 80 cm te femrat janë tashmë të mjaftueshme për të ngritur rrezikun kardiovaskular në “të moderuar”.

Mbipesha dhe obeziteti janë armiq të shëndetit tuaj të zemrës.

Yndyra e barkut në veçanti përfaqëson një nga faktorët kryesorë të rrezikut.

Kjo është arsyeja pse është e rëndësishme të ndiqni një dietë të ekuilibruar për të eliminuar akumulimin e yndyrës në bark. Sidomos nëse keni kolesterol të lartë.

Kolesterol i lartë

Nivelet e larta të kolesterolit në gjak ndihmojnë në përshpejtimin e proceseve të plakjes kardiovaskulare, cerebrale dhe renale, prandaj është e rëndësishme ta mbani nën kontroll.

Në disa raste rritja e kolesterolit lidhet me faktorët gjenetikë/familjarë dhe vetëm një terapi me ilaçe, e ndjekur nën mbikëqyrje të rreptë mjekësore, ndihmon në zvogëlimin e tij, por në mungesë të patologjive një armë parandaluese efektive është ndjekja e një diete të rregullt.

Menopauza dhe diabeti janë armiq të zemrës së shëndetshme

Menopauza mund të ketë një efekt diabetik, në kuptimin që rrit shanset për të zhvilluar diabetin, sepse ulja e estrogjenit mund të modifikojë shpërndarjen e yndyrës, duke e grumbulluar atë kryesisht në nivelin e barkut dhe ta ndryshojë atë në përbërjen e saj: çlirohen acide yndyrore dhe rritet sasinë e triglicerideve, insulinës dhe glukozës të pranishme në gjak.

Këto pasoja të menopauzës mund të luftohen me një aktivitet të lehtë fizik, si ecja, e cila përmirëson ndjeshmërinë ndaj insulinës, kundërvepron rritjen e masës yndyrore dhe balancon kolesterolin.

Stresi

Stresi është një nga armiqtë e parë për shëndetin tuaj. Sipas ekspertëve, edhe një javë pushimi është e mjaftueshme për të rimbushur zemrën tuaj.

Shkëputja nga rutina e përditshme nënkupton uljen e faktorëve të rrezikut që mund të çojnë në ankth dhe stres. Një zakon i mirë është të gjesh një hapësirë ​​për vete çdo ditë, të relaksohesh, t’i përkushtohesh mendimeve pozitive dhe të ruash zemrën.

Duhani

Lënia e duhanit ka përfitime të menjëhershme për shëndetin tuaj të zemrës, pasi çon në një ulje të presionit të gjakut dhe rrahjeve të zemrës.

Sipas ekspertëve, rreziku i sulmit në zemër do të ulej me 50% pas një viti abstenimi nga pirja e duhanit./ /os/

Në bazë të nenit 4 të ligjit ”Për funksionimin e Agjencisë Telegrafike Shqiptare”, ndalohet kopjimi, riprodhimi dhe publikimi i informacionit pa cituar burimin e tij.