Dy ”çelësat” molekularë që i fikin motorin kancerit të gjirit

MILANO, 8 prill /ATSH-ANSA/ – Janë gjetur dy çelësa molekularë që fikin ”motorin” e kancerit të gjirit.

”Ato janë dy molekula të vogla të ARN-së (mikroRNA) që nuk mbajnë informacionin për të prodhuar proteina, por veprojnë duke rregulluar qindra gjene, përfshirë ato të nevojshme për të mbajtur qelizat aktive qelizat staminale që ushqejnë tumorin dhe rishfaqjen e tij pas trajtimit”, sipas studimit italian, botuar në ”Journal of Cell Biology” nga grupi i Francesco Nicassio në Institutin Italian të Teknologjisë dhe në Universitetin e Milanos.

Duke çaktivizuar këta ndërprerës, të quajtur miR-146a dhe miR-146b, tumori ngadalësohet dhe bëhet më i prekshëm nga trajtimi.

”Studimi, i mbështetur nga Fondacioni AIRC për Kërkimin e Kancerit, bëri të mundur identifikimin e dy mikroRNA-ve të lidhura ngushtë, miR-146a dhe miR-146b, të pranishme në qelizat burimore të gjirit dhe gjithashtu në qelizat burimore të kancerit të gjirit”, shpjegon Chiara Tordonato, studiuese në IEO dhe Universitetin e Milanos.

“Nivelet e këtyre dy mikroRNA kanë tendencë të jenë shumë të larta në kanceret më agresive të gjirit, të cilat kanë një numër të lartë të qelizave staminale të kancerit. Ne hipotetizuam se miR-146a / b mund të jetë i nevojshëm për të ruajtur pishinën e qelizave burimore të tumorit. Është e mjaftueshme për të shkatërrojnë këto dy mikro ARN në qelizat kancerogjene që vijnë nga pacienti për të zvogëluar aftësinë e këtyre qelizave për të formuar tumore të reja”, theksuan studiuesit. /os/