FOKUS – Rritja e trafikut ajror jo në përputhje me objektivat e klimës

PARIS, 3 mars /ATSH-AFP/ – Rritja e premtuar në trafikun ajror global deri në vitin 2050 nuk është në përputhje me objektivat e Marrëveshjes së Klimës në Paris, edhe nëse avionët “pa karbon” hyjnë në shërbim në horizontin e premtuar, paralajmëroi një grup këshilltarësh francez.

Sipas “Projektit të Ndryshimit”, asnjë trajektore reale nuk mund të çojë drejt qëllimit pa ulur rritjen e parashikuar të trafikut.

Kjo duhet të jetë 4% në vit, pasi të ketë kaluar kriza COVID-19 në 2024, sipas parashikimeve nga IATA, organizata që bashkon linjat ajrore nga e gjithë bota.

Industria e aviacionit argumenton se emetimet e saj të përgjithshme janë vetëm një pjesë e atyre të ngrohjes ose industrisë dhe se avionët përmirësohen vazhdimisht për sa i përket konsumit të karburantit, i cili gjithashtu duhet të dekarbonizohet.

Por grupi i këshilltarëve thekson se pavarësisht këtyre përparimeve, “emetimet e dyoksidit të karbonit u rritën me 42% midis 2005 dhe 2019, thjesht për shkak të rritjes së trafikut”.

Sipas grupit, edhe në një skenar optimist, që do të shihte të realizuar premtimin e një avioni me hidrogjen në 2035 dhe përdorimin masiv të karburanteve të tjerë alternative, i gjithë “buxheti i karbonit” i linjës ajrore do të shteronte para vitit 2050.

Ndër zgjidhjet që këshilltarët evokojnë është një rritje në paketën e ndihmës përtej 2,56%, një vendim për t’u koordinuar brenda organeve ndërkombëtare, që, tani për tani, nuk kanë përcaktuar asnjë “buxhet karboni” sektorial./ /ervo/

Në bazë të nenit 4 të ligjit ”Për funksionimin e Agjencisë Telegrafike Shqiptare”, ndalohet kopjimi, riprodhimi dhe publikimi i informacionit pa cituar burimin e tij.