Farat Chia, të çmuara për organizmin tonë

702

TIRANE,26 Shkurt/ATSH/ – Farat Chia janë shumë të vogla, por veçanërisht të çmuara dhe janë të pasura me lëndë ushqyese. Në Salvia janë nxjerrë fara të vogla të cilat në vitet e fundit kanë arritur të fitojnë shumë popullaritet falë karakteristikave të tyre të veçanta.

Farat Chia jo vetëm që janë pa gluten, por gjithashtu përmbajnë shumë substanca të dobishme për trupin tonë duke përfshirë: Acidet yndyrore esenciale (Omega 3),proteina,vitaminat A, B, E dhe D,minerale të tilla si kalciumi, fosfor, kalium, hekur, bakër, zink, magnez, mangan dhe të tjerë antioksidantë të domosdoshëm për organizmin tonë. Për pasurinë e tyre me lëndë ushqyese shumë njerëz i konsiderojnë ato një super ushqim.

Përfitimet e farave Chia

Të vogëla por të pasura me vlera,  ato sigurojnë një sërë përparësish për ata që i konsumojnë rregullisht:

Burim i shkëlqyer i proteinave: këto fara përmbajnë tetë amino acidet thelbësore, një gjë e rrallë në botën e bimëve.
Ushqyese: pavarësisht madhësisë së saj të vogël, fara chia janë një burim i shumë lëndëve ushqyese të dobishme në trup siç janë Omega 3, hekuri, vitamina, si dhe fibra dhe antioksidantë.
Energji: popullatat e lashtë Maya dhe Aztec përdorën fara chia për efektet e tyre të dobishme në nivelin e energjisë dhe qëndrueshmërisë fizike. Edhe sot ata janë veçanërisht të dobishme për këtë qëllim .
Ato ndihmojnë stomakun dhe zorrët: këto fara janë veçanërisht të dobishme për tretje dhe për funksionet e zorrëve, sidomos falë pranisë së fibrave.
Xhel energjie:Një nga karakteristikat më të njohura dhe të vlerësuara të farave të chia është aftësia e tyre për xhel duke thithur lëngje më shumë se 10 herë peshën e tyre. Kjo i bën ata një ushqim veçanërisht ngopës dhe për këtë ata janë shpesh të rekomanduara për ata që duan të humbin peshë.

Përveç marrjes në këtë mënyrë të farave, mund ti konsumoni në çdo moment të ditës duke ua shtuar pjatave tuaja të nevojshme. Mund ti kombinoni me kos, qumësht, sallatë, drithëra dhe ëmbëlsira. E rëndësishme të theksohet është që sasia e tyre nuk duhet të jetë e tepërt. Doza e rekomanduar është maksimumi 2 lugë në ditë. Kjo pasi do t’ju shkaktonte shqetësime gastrointestinale, çekuilibrim të nivelit të sheqerit në gjak. /a.g/

Në bazë të nenit 4 të ligjit ”Për funksionimin e Agjencisë Telegrafike Shqiptare”, ndalohet kopjimi, riprodhimi dhe publikimi i informacionit pa cituar burimin e tij.